יום חמישי, 6 בינואר 2011

עדכון קצר מטיפת חלב:

פעם אחרונה שהיינו בטיפת חלב רונית הייתה קצת מודאגת כי ירדתי אחוזון בגובה ומשקל. היא אמרה שזה בטח כי הייתי חולה (הייתה לי אדמדמת*) אז היא ביקשה שנבוא שוב, ושבינתיים אמא תתן לי לאכול אוכל שמן כמו אבוקדו וטחינה וגבינות עם מיליון אחוז.
אז אתמול היינו שוב אצל רונית. בכיתי כי באמת לא התחשק לי שהיא תתחיל להתעסק איתי, אבל היא לא ויתרה והכריחה אותי להישקל ולהימדד. אחרי שהיא שחררה אותי לסבתא יוספה שתעזור לי לצייר, היא אמרה לאמא בהתלהבות שממש חזרתי לעצמי. אני 10.8 קילו (וסבתא אומרת שהיא הרגישה כל אחד מהם כשהיא סחבה אותי במדרגות לטיפת חלב), וגבהתי. אני באחוזון 25 במשקל ואחוזון 30 בגובה. אמא אמרה שאני פיצית ורונית אמרה שזה בסדר גמור, שאני לא אהיה כמו הילדים שמתגלגלים אליה למשרד...
*היה לי חום כמה ימים ולא ידעו מה זה, ובסוף דודה שרון הייתה זו שגילתה שיש לי פריחה על כל הגוף. מזל שיש את דודה שרון, כי אמא ואבא אף פעם לא שמים לב לדברים האלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה