יום שבת, 12 בספטמבר 2009

כל מיני עדכונים

קודם כל, אתמול קרה משהו מיוחד. דודה שרון נכנסה איתי למים בשיעור השחיה. היא קצת נלחצה והמדריכה כל הזמן שאלה אותה אם היא בסדר (אותי לא צריך לשאול, אני כריש), אבל בסופו של דבר היא מאוד נהנתה. היא קצת נהייתה לבנה כשליאת המדריכה אמרה שהיום לא רק שאנחנו צוללים, ההורים מצלילים אותנו, אבל היא עשתה את זה כמו גדולה (פעם אחת. פעם שניה היא הודיעה לליאת שלא בא לי. דווקא לי לא היה אכפת, אבל ריחמתי עליה...) בסוף היא אמרה לאמא שהיה ממש כיף, ושהיא תבוא שוב. גם שי מהבריכה מאוד התרשם מאיתנו. אני הראשונה בקבוצה שנכנסת עם מישהו שהוא לא אמא או אבא!
ואתמול אחרי הצהרים אמא צילמה אותי כמה תמונות, ואבא אמר שאני כמו דוגמנית. אני מסכימה איתו.


ואת התמונה הזו אל תראו לסבתא יוספה, ובטח לא לקוקה. אתם יודעים שיש לי חתול? יש לי שניים, בעצם, אבל מוניקה מפחדת ממני ובורחת כל פעם שאני מתקרבת אליה. חתולה מצחיקה. לה יש שיניים ולי אין, אז מה היא מפחדת? בכל מקרה, פה אני עם פליני. גם הוא לפעמים מפחד ממני, אבל מאבא הוא מפחד יותר...


תגובה 1: