יום שבת, 14 בנובמבר 2009

סיכום סוף השבוע.

סוף השבוע התחיל בזה שדודה שרון באה לעשות עלי בייביסיטר. היא אמנם הייתה מאוד מסכנה כי כאבה לה השן, אבל היא לקחה אדוויל והייתה גיבורה (וביום שישי היא הלכה לד"ר ירושלמי והוא עקר לה אותה! איזה מזל שעוד אין לי שיניים...). עשינו כיף חיים! אמא אומרת שדודה שרון השפעה טובה עלי. למשל, התחלתי לפטפט בהברות ברורות כמו בה ואה ומה. בלי קשר בניהן, אבל גם זה יגיע. ויותר מזה, החלטתי שלשבת זה לחלשים, ופשוט נעמדתי.

דודה שרון כל כך עייפה אותי, שהלכתי לישון בשבע וחצי בערב, וקמתי בשבע וחצי בבוקר. אמא הייתה מבסוטית.

יום שישי היינו במוצצים להחליף משהו. אמנם לאמא לא היה פתק החלפה, או חשבונית, או משהו, אבל המוכר הסתכל עלי ואמר "היא כל כך יפה, שאני אעשה משהו שאסור לי", והחליף לנו. אבא שאל את אמא אם לא אכפת לה שהיא מלמדת אותי להשתמש ביופי שלי כדי להשיג דברים. אמא אמרה שלהפך, כמה שיותר...

היום הייתי כל היום אצל סבא שלמה וסבתא יוספה. סבא עשה לי פרצופים מצחיקים, ועשינו חיינדלאך ודוץ דוץ דוץ.


סוף השבוע נגמר בזה שזחלתי וגיליתי שאמא השאירה את הדלי של הספונג'ה מלא במים באמצע הסלון. כיוון שאלף פעם אבא אמר לה לא לעשות את זה, החלטתי ללמד אותה לקח, והפכתי אותו (היא אומרת שהיא חשבה שאני לא מספיק חזקה לעשות את זה. היא לא מבינה שאני סופרמן). היא מצאה אותי שוכבת באמצע שלולית ענקית של מים, ופשוט עמדה והתגלגלה מצחוק. את אבא זה הצחיק פחות... הם שמו אותי במיטה עטופה במגבת, ובינתיים גרפו את המים. אני ניצלתי את הזמן הזה כדי להתאמן בלעמוד על הברכיים ולהתכונן לעמוד באמת.

שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה