יום שישי, 8 בינואר 2010

אז ככה,

כל יום חמישי דודה שרון באה לקחת אותי ממרים, ויש לנו זמן איכות יחד. קודם אנחנו ישנות צהרים, ואז אנחנו מתגלגלות על השטיח עד שדודה שרון מפורקת לחלוטין. דווקא השבוע היה שינוי בתוכניות ולא ממש התחשק לי לישון. אז שרון ואמא לקחו אותי לגינה ליד הבית, להתנדנד.

אחר כך הלכנו להתגלש, אבל אז הייתה בעיה, כי שניה אחרי שדודה שרון קלטה אותי לידיים שלה, הגיע ילד מסמורקק וכמעט התגלש לי על הראש. דודה שרון הייתה כל כך מזועזעת עד שהיא שמה אותי מהר מהר בעגלה ולקחה אותי הביתה, תוך שהיא ממלמלת "ילדים מסמורקקים ליד האחיינית שלי, באמת!". היא לא נראתה מרוצה כל כך...


ומזמן לא כתבתי מה קורה בבריכה. היה לנו שיעור מיוחד לחנוכה, עם נרות ושירים. עשו חושך בכל הבריכה, והייתה מנורה מיוחדת שצבעה את המים בצבעים מגניבים. והיום בשיעור עשיתי מתח, גם עם הידיים וגם עם הפה!


הילד לידי זה יונתן. נכון הוא נהיה ממש ג'ינג'י? אמא שלו אומרת שהוא כל הזמן נראה לה בלונדיני, אבל אז היא רואה אותי, ומבינה שהוא בעצם ג'ינג'י...

ועוד שתי תמונות חשובות מהאמבטיה:

לפני כמה זמן לאבא לא היה איפה להניח אותי בזמן שהוא מכין משהו באמבטיה, אז הוא שם אותי כאן:


ולפעמים כשאני מתקלחת, פליני בא לבקר אותי:

תגובה 1: