יום חמישי, 1 באפריל 2010

עכשיו חול המועד פסח, ואמא בחופש.

אז היא לקחה אותי ליום כיף ברמת גן אצל סבא וסבתא ודודה שרון.

התחלנו עם ארוחת בוקר: ביצה מקושקשת ופרוסת לחם עם לבנה. ככה נראה כשסיימתי לאכול:




מה לעשות שהיה לי ממש טעים?

אחר כך יצאנו לחרוש את רחוב ביאליק, ואמא וסבתא קנו לי מלא הפתעות: שני כדורים, וצלחות שיהיה לי עם מה לאכול (עם פיות!), וכוסות שיהיה לי עם מה לשחק אצל סבתא פלוריקה, ולגו, כי אני כבר גדולה. כל הדרך הייתי ערה ועשיתי עיניים לכל מי שעבר ליד העגלה, ואכלתי לעצמי את הרגל וצווחתי על כל המוכרות בכל החנויות. לקראת הסוף כבר נהייתי עייפה אז תפסתי חרופ בדרך הביתה.


כשהגענו הביתה אכלנו צהרים: שתי קציצות ופירה שסבא שלמה הכין לי. אמנם זרקתי חלק על הרצפה, אבל לא כי לא היה טעים, זה פשוט נחמד לראות את אמא מתכופפת שוב ושוב ושוב ושוב. אכלתי בכזה בלגן (סבתא קוראת לזה פצ'קריי), שבמקום לנסות לנקות אותי, אמא פשוט הפשיטה אותי והניחה אותי בכיור במרפסת שירות:



היה כיף!

תגובה 1:

  1. לא, זה פשוט לא יאומן העיניים האלה (טפו טפו, חמסה!).
    איזה בובה!

    השבמחק