יום חמישי, 29 באפריל 2010

קרו המון דברים מאז שכתבתי פעם אחרונה.

למשל, אמא ודודה שרון היו בלונדון והביאו לי המון מתנות. ולמשל, סבא שלמה וסבתא יוספה נסעו גם ללונדון לקנות לי מתנות, ולא הצליחו לחזור! נשארתי בבית עם אבא ועשינו חיים משוגעים, חוץ מפעם אחת שזחלתי מהר מהר על המיטה שלהם, ולפני שהוא הספיק לתפוס אותי נגחתי עם המצח בשידה של אמא ופתחתי את המצח. אבא לקח אותי מהר מהר למיון של אסף הרופא, והדביקו לי את המצח חזרה, ממש כמו לבובת חרסינה... בהתחלה היה לי פלסטר ענקי ואמא אמרה שאני נראית כמו אריק שרון, אבל עכשיו נשארה רק צלקת קטנה שהולכת ונעלמת. אבא אמר שלא רק שהייתי גיבורה, כשהוא הגיע איתי למיון וחצי מהפנים שלי היו מכוסות בדם, עדיין שתי אחיות אמרו לו שאני יפהפייה, ואחות אחת שאלה מה אני מדגמנת...
יום שבת עושים לי סוף סוף מסיבת יומולדת. אני אגיד לאמא שתכתוב ותספר לכולם איך היה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה