יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

היום אני חוגגת ארבעה חודשים.

ומה קיבלתי מתנה? מחט בתחת! טוב, האמת היא שבירך, אבל זה לא משנה! אמא לקחה אותי לטיפת חלב, ורונית שוב התעללה בי. מצד שני, אחר כך היא נתנה לי עוד חיסון שנותנים דרך הפה ודווקא היה טעים. והיא שקלה אותי ומדדה אותי, ואני שוקלת 5.480 קילו, ואני בגובה 59.5 ס"מ. היא הייתה מאוד מרוצה מההתפתחות שלי. גם אמא. והכי מצחיק היה כשרונית הניחה אותי על הבטן, לראות איזה יופי אני מרימה את הראש, ואני הישרתי אליה מבט ותקעתי גרעפס ענקי. אמא כמעט אכלה אותי...
זו תמונה שאמורה לתת מענה לכל מי שטוען באוזני אמא שאני הולכת להיות ג'ינג'ית. זה לא ברור שאני אפרוח בלונדיני?
וזו תמונה מהאמבטיה של אתמול. אבא החזיק אותי, ואני החזקתי את האמבטיה. אמא אומרת שמה שנשאר הוא שאני אכניס את הראש למים ואעשה בועות...

2 תגובות:

  1. מזל טוב ללירי! בגלל הפרשי זמנים ההודעה הזו לא הגיעה יותר מוקדם!
    ואיזה מותק! אכן, אפרוח קטן ובלונדיני!

    השבמחק