יום שישי, 8 במאי 2009

תינוקת ניו אייג'.

גם היום אמא תיזזה אותי.


התחלנו אצל בן דוד גיא. הוא מרפא ברפואה סינית, והוא אמר לאימא שהוא יטפל בי כדי שלא יהיו לי גזים. אז בהתחלה כשהגענו דודה ביבי קפצה עלי ואמרה שאני נהדרת ושאני קופי של אבא. אמא עשתה קצת פרצוף, אבל אז אמרה שמזל שאבא יפה. אחר כך גיא עשה לי דיקור. נראה לי שהוא קצת התבלבל, כי הגזים בבטן והוא בכלל דקר לי את הרגל. אני עוד לא בטוחה אם זה עוזר. עוד נראה.

אחר כך אמא לקחה אותי לשילב, אבל ברחנו מהר מהר כי היו מיליון אנשים, ואמא לא מצאה את מה שהיא רוצה. אז במקום זה הלכנו לאכול ארוחת בוקר אצל סבתא פלוריקה (היא לא לוקחת 52 שקל על סנדוויץ' ודיאט קולה) ואצל סבתא קוקה. אצל קוקה מצאתי בובה של דב פנדה, והייתי ממש מרותקת. ואז נסענו הביתה, והערנו את אבא.




עכשיו סבתא דבורה עושה לי אמבטיה, ואז אני אלך לישון. או שלא. עוד לא החלטתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה