יום שלישי, 19 במאי 2009

מלאן זמן לא כתבתי!

וקרו המון דברים מעניינים

קודם כל, סבא וסבתא עשו לי מסיבה, והזמינו את כל החברים שלהם. קיבלתי מתנות וצ'קים, והתנהגתי למופת - ישנתי בלול בזמן שכולם אכלו ארוחת בוקר שווה שסבא שלמה הכין. וכשהתעוררתי והייתי רעבה, דודה שרון האכילה אותי מבקבוק, ואכלתי הכל!


ביום ראשון לקחו אותי לרופאת התפתחות. היא אמרה שאני נהדרת ובלונדינית כמו אמא, ושהכל בסדר גמור איתי. עשיתי מה שהיא רצתה - הרמתי ידיים וסובבתי את הראש ועקבתי אחרי איזה צעצוע שהיא נפנפה לי מול העיניים. אבל אחר כך פתאום התחילו לי מלא גזים ואמא הייתה צריכה לקחת אותי לסידורים במנשא, וסחבה אותי שעתיים. היא אומרת שהיא לא מבינה למה היא ואבא קנו לי עגלה, אם אני כל הזמן במנשא...

ואתמול אמא לקחה אותי לד"ר הרט. ד"ר הרט זה הרופא נשים של אמא, שכשהייתי בבטן שלה בדק שהכל בסדר איתה ואיתי. הוא אמר לאבא "תתחדש", ואמר שאני לבנה מאוד והוא לא מבין איפה הגנים התימניים שלו בעסק. ואז הוא אמר לאמא שהכל בסדר גמור איתה, ושהוא לא רוצה לזעזע אותה ואת אבא, אבל מתי הם מתכוונים להביא לי אח או אחות? אמא עשתה לו פרצוף וביקשה מהר מרשם לגלולות... בערב הם ניסו להשכיב אותי לישון אחרי שאכלתי, אבל אני לא פראיירית. שהם ישבו ויאכלו פיצה ויראו טלוויזיה ואני אהיה במיטה לבד? למה, מה קרה? בסוף אבא שם אותי במיטה באחת והסכמתי לישון. ועכשיו אני ישנה על הרצפה, כמובן...


ועכשיו לכמה תמונות:

ככה אמא מצאה אותי במיטה בבוקר:


וככה זה נראה כשאני נרדמת על אבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה