יום שני, 27 ביולי 2009

היום היה לי כיף בבריכה!

שי, הדוד הנחמד שמנהל את הבריכה של ימית, אמר לאמא שתביא אותי ביום שני, כי יש פחות אנשים ואולי יהיה לי יותר נחמד. אז היום בבוקר הגענו לשיעור עם המדריכה ימית. בכיתי קצת בהתחלה, כי אני כבר רגילה שבבריכה בוכים, אבל פתאום הבנתי שאם אני בוכה אמא לוקחת אותי הצידה ואני מפספסת את כל האקשן. אז הפסקתי לבכות ואמא הצטרפה לשאר האמהות והתינוקות. הכי כיף היה כששמו באמצע הבריכה מזרון ענק, ונתנו לנו לזחול עליו. בתמונה הזו אני קצת על המזרון, ואמורה לדחוף את אמא עם הרגל בשביל להתקדם.
בתמונה הזו ימית מראה לאמא איך להחזיק אותי נכון (דודה שרון טוענת שאמא מחזיקה אותי כל כך חזק עד שלא זורם לי דם לידיים). [דודה שרון מדברת שטויות, אמא].


ופה אני עם כל הילדים על המזרון. לילדה שמצד ימין שלי גם קוראים לירי!

הגעתי הביתה מותשת ומורעבת, אבל היה כיף! יום שישי נלך שוב, הפעם עם אבא, ונראה איך יהיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה